المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: عبدالرحمنفيلسوف الاسم خلص عندك بحرف التاء
يعني انا ببدا بالتاء
تمامسورى ياعبد الرحمن بعرف ان اللعب بتشترط ان الاسم الجديد يبدا باخر حرف من القديم
بس انا لاحظت ان اللعبة خرجت والاعضاء اللى قبلى كانوا ماشيين على كيفهم باختيار الحرف
عموما مش مشكلة حصل خير
احنا وصلنا لحرف اللام
وانا بختار اسم لميس
واللى بعدي "س"