🎉 🎉 بشرى سارة! بعد إغلاق دام منذ عام 2008، نعلن اليوم عودة منتديات الهنا من جديد! يمكن لأي مستخدم استرجاع حسابه عبر صفحة الاسترجاع، أو من خلال هذه الصفحة في حال نسي بريده الإلكتروني. يمكنكم أيضًا زيارة أرشيف الموقع. 💙

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في منتديات الهنا، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .

لعبة الاسماء "اللي ببقى للآخر هو الكسبان"

سورى ياعبد الرحمن بعرف ان اللعب بتشترط ان الاسم الجديد يبدا باخر حرف من القديم بس انا لاحظت ان اللعبة خرجت والاعضاء اللى قبلى كانوا ماشيين على كيفهم ب



look/images/icons/i1.gif لعبة الاسماء "اللي ببقى للآخر هو الكسبان"
  01-02-2007 04:55 مساءً  
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 24-09-2006
رقم العضوية : 867
المشاركات : 46
الجنس :
قوة السمعة : 10
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: عبدالرحمن
فيلسوف الاسم خلص عندك بحرف التاء

يعني انا ببدا بالتاء

تمام
سورى ياعبد الرحمن بعرف ان اللعب بتشترط ان الاسم الجديد يبدا باخر حرف من القديم
بس انا لاحظت ان اللعبة خرجت والاعضاء اللى قبلى كانوا ماشيين على كيفهم باختيار الحرف

عموما مش مشكلة حصل خير
احنا وصلنا لحرف اللام
وانا بختار اسم لميس
واللى بعدي "س"



الساعة الآن 11:20 AM