منتديات الهنا
(نسخة قابلة للطباعة من الموضوع)
https://alhanaa.me/t13440
أنقر هنا لمشاهدة الموضوع بهيئته الأصلية

كل عام وانتي بالف الف خير " همسه"
ابو حميد 20-04-2007 12:00 صباحاً
عرض الصورة



[RAMS]http://www.6rbtop.com/library/resources/Tamer/Collection/listen/41151_hi.ram[/RAMS]


كل سنه وانت طيب


ومن قلبى قريب

والسنه دى معايا ....واللى جاى ويايا

يا اغلى الحبايب

يا سكر ودايب

يا كل الحبايب

كلك خير وطيب




عرض الصورةعرض الصورةعرض الصورةعرض الصورةعرض الصورة


وعمرى اللى جاى هشيلك بين عيونى شيل
ولو هقدر يا روحى هجيبلك نجوم الليل
يا حبيبى معاك الحب طعموا جميل
وكل سنه وانت طيب


عرض الصورة
عيونك حبيبى
رموشك يا عينى
خدودك يا سيدى يا سيدى
الله عليك

وعيدك ده عيدى
وحبك نصيبى
وقلبك حبيبى حبيبى
انا عمرى ليك


وعمرى اللى جاى هشيلك بين عيونى شيل
ولو هقدر يا روحى هجيبلك نجوم الليل
يا حبيبى معاك الحب طعموا جميل
وكل سنه وانت طيب



عرض الصورة


كل عام وانتي بالف خير يارب

وعقبال ال12002 عام

عرض الصورة

وان شاء الله يكون عام خير ومحبة

ويسعدك ويوفقك

ويتحقق كل اللي بتحلمي فيه

يا احلى واغلى عالم


عرض الصورة





منتديات الهنا

Copyright © 2009-2026 PBBoard® Solutions. All Rights Reserved